Cum să faci rAi din ce ai? Cum să transformi vechiturile în comori?

De când am înființat blogul, m-am înscris în mai multe grupuri de schimbat cărți. Adică de aproape doi ani de zile, înainte de a-mi reorganiza biblioteca, selectez cărțile de care nu mai am nevoie le fac poze și le postez pe grupuri. 

Și următorul pas este să aștepți.

Pe parcurs, cititorii îți vor scrie ce îți pot oferi pe anumite cărți, iar tu, dacă ți se pare o ofertă convenabilă, accepți, schimbați adresele între voi, alegeți o zi in care să mergeți la poștă și BAM! te-ai făcut cu cărți mișto.

Ultimele mele achiziții:


Eu sunt activă pe următoarele grupuri:





Postări populare de pe acest blog

Romanul universal al iubirii - „Ultima noapte de dragoste, întâia noapte de război” de Camil Petrescu

Povestea lor, povestea ta, povestea noastră - „Enigma Otiliei” de George Călinescu

Poezia - cea mai profundă formă de exprimare a iubirii - „Departe de mine. Departe de tine” de Flavius Simion (prerecenzie)