Never Have I Ever

Eu nu prea am făcut colaborări cu alți bloggeri la viața mea, nu știu de ce, dar Alexandra a zis haaaai, va fi interesant. Păi și puteam eu să o refuz? Apropo, întrebările de la ea (runda 3) sunt cele mai... interesante. :D  Hugs, my lovely girl!


RUNDA 1: ÎNTREBĂRI DE LA ANA

Prima dată, aici e blogul ei.

Am/N-am citit o carte la care am plâns.

Pfff, am. De nenumărate ori. Prima carte care îmi vine în minte la care am plâns este Înainte să te cunosc de Jojo Moyes. Click aici pentru recenzie.

Am/N-am citit o carte care mi-a dat de gândit.

Cred că cu toții am citit o astfel de carte. Mie cel mai mult mi-au dat de gândit O mie nouă sute optzeci și patru de George Orwell (click aici pentru recenzie) și Să nu mă părăsești de Kazuo Ishiguro (click aici pentru recenzie).

Am/N-am o carte care m-a impresionat în mod special.

Câtă inspirație a avut colega mea! :)) Am, normal. Să nu dau același răspuns, Băiatul cu pijamale în dungi de John Boyne.


RUNDA 2: ÎNTREBĂRI DE LA RAUL

Prima dată, aici e blogul lui.

Am/N-am fost atât de bucuroasă in momentul in care mi am cumpărat o carte de îmi venea sa o rup la cat de entuziasmata am fost.

Hmm. Eu sunt mereu entuziasmată când vine vorba de cărți, dar cred că nivelul maxim l-am avut când am primit prima sponsorizare de la Libris (O mie nouă sute optzeci și patru și Inferno parcă).

Am/N-am citit vreodată in baie.

Am! Am! De fiecare dată. Da, deci zilnic. Iuhu.

Am/N-am citit un roman grafic.

N-am. Dar vreau să încep cu Maus de Art Spiegelman. 


RUNDA 3: ÎNTREBĂRI DE LA ALEXANDRA

Prima dată, aici e blogul ei.

Am/N-am un autor de suflet.

Aaaaam! Cu siguranță, Flavius Simion.

Am/N-am avut fantezii cu un personaj dintr-o carte.

........... Am. Christian Grey. Și Gatsby.

Am/N-am încercat o scenă de +18 dintr-o carte în viața reală doar din pur curiozitate.

Păi având în vedere că în România minorii, din punct de vedere legal, nu au voie să bea alcool, scenele în care personajele beau băuturi alcoolice pot fi considerate scene +18. Deci am.


RUNDA 4: ÎNTREBĂRI DE LA BIANCA

Prima dată, aici e blogul ei.

Am/N-am vărsat apa/ceai/cafea peste o carte.

N-am, Doamne ajută! Și nici nu vreau să se întâmple vreodată. Eu nu îmi înec bebelușii.

Am/N-am avut spațiu în bibliotecă pentru toate cărțile.

Acum, am. Dar au fost și momente în care n-am avut și țineam cărțile una peste alta aiurea prin cameră.

Am/N-am citit o carte la lumina lanternei noaptea.

Am, în trecut, când mama încă nu era obișnuită cu my reading habits. Acum și la 2-3 dimineața, dacă vede lumina aprinsă în camera mea, nu îmi spune nimic că știe că citesc și nu mă poate opri. 


RUNDA 5: ÎNTREBĂRI DE LA IULIANA

Prima dată, aici e bogul ei.

Am/N-am citit o carte pe care am fost obligată sa o citesc.

Am. Pfaaaii, am citit Baltagul în a opta din cauza mamei. Doamne, deci citeam și plângeam. Jur, am urât cartea aia din tot sufletul meu. Cea mai proastă carte pe care am citit-o vreodată. Îmi vine și acum să plâng când mă gândesc că mi-am pierdut câteva ore din viață din cauza cărții.

Am/N-am abandonat o carte in schimbul altei cărți.

N-am. Niciodată nu abandonez cărți, toate merită să le citești până la sfârșit, să le dai câteva șanse în plus să te impresioneze.

Am /N-am decoperit pasiunea pentru scris în urma cititului.

Am. Dar mai mult de atât nu zic, veți afla în curând.

Postări populare de pe acest blog

Romanul universal al iubirii - „Ultima noapte de dragoste, întâia noapte de război” de Camil Petrescu

Povestea lor, povestea ta, povestea noastră - „Enigma Otiliei” de George Călinescu

Poezia - cea mai profundă formă de exprimare a iubirii - „Departe de mine. Departe de tine” de Flavius Simion (prerecenzie)