Recenzie - „În umbra pașilor tăi” de Vitali Cipileaga

Titlu: În umbra pașilor tăi
Autor: Vitali Cipileaga
Editură: Bestseller
Cartea poate fi comandată la reducere de aici!
Îi mulțumesc editurii Bestseller pentru exemplarul oferit! Hugs!
Mulțumesc, Andi Abrudan, pentru poză!


După cum probabil știți, am adorat De vorbă cu Emma (click aici pentru recenzie). Totuși, am avut câteva reticențe în ceea ce privește acest roman. Nu știu de ce, aveam falsa impresie că, având în vedere strictura primei cărți, credeam că autorul a rămas fixat pe aceleași idei. Când am început cu adevărat lectura, mi-am dat seama cât de mult am putut să mă înșel.


Lumea lui Theodor se prăbușește în momentul în care o pierde pe Paula într-un accident rutier. De aici încolo totul își pierde orice rost. Lasă cariera în advertising, se mută cu traiul și începe o nouă viață. Însă fără Paula aceasta e o suferință continuă.

Într-o căutare interioară profundă, Theodor învață să nu mai gândească doar la timpul trecut și acceptă noile provocări ale vieții. Însă ce va face atunci când noile realități se contopesc prea mult cu trecutul său? Iar gândurile și amintirile sunt tulburate de un șir nesfârșit de întâmplări?

Un roman psihologic despre pierderi, secrete și căutări. O poveste care te strânge puternic la piept, amintindu-ți încă o dată de adevărata putere a dragostei.


O poveste despre iubire, o poveste despre regăsire, o poveste despre trecut și prezent. Vitali Cipileaga ne arată printr-o poveste impresionantă cum o iubire adevărată poate trece peste orice barieră, chiar și a timpului. Învățăm că iubirea sinceră pe care o oferim ni se întoarce înzeci înapoi. Învățăm să oferim mai mult decât primim pentru că va veni o vreme în care vom regreta că nu le-am dat glas sentimentelor.

-... cam asta vei găsi în CV.
-Am înțeles, spuse Laura. Și ce nu voi găsi?
-Ceea ce se descoperă în timp.

Chiar simțeam nevoia de o carte care să îmi confirme că toate poveștile de iubire au ceva special, sunt unice în felul lor. Având în vedere că Theodor, personajul principal, s-a lăsat condus de trei femei, fiecare i-a lăsat o anumită amintire. Rămâneam cu câte o semnătură de la toți oamenii care vin și pleacă din viața noastră. Rămânem pe veci marcați de cei care rămân pentru totdeauna lângă noi.


Încă o dată mi s-a confirmat că totul ni se întâmplă cu un motiv. La fel și cărțile - apar în viața noastră la momentul potrivit. Cred că acest roman m-a ajutat să ies dintr-o mare prăpastie în care m-am aruncat de bună voie. În sfârșit, am descoperit drumul înapoi. Niciodată nu credeam că o carte mă poate ajuta cu adevărat.

Timpul e prea puțin ca să-l trăim condiționat.

Voi spune asta toată viața mea: Vitali Cipileaga este un maestru al cuvintelor. Le potrivește așa încât să îți vindece și cele mai adânci răni din suflet. Cu siguranță, În urma pașilor tăi este un roman de vindecare. Citind-ul, poți descoperi antidotul tuturor durerilor interioare. Cuvintele sunt alinarea de care ai nevoie. Sau cel puțin o parte din ea.

Poți schimba un om, iubindu-l. Iar alegând să iubești vei deveni nemuritor.

Le recomand tuturor acest roman. Dacă ai măcar o doză de iubire în suflet, acest roman este imposibil să nu îți rămână pentru totdeauna în suflet.

Ah, și să nu uit de dialogurile absolut superbe. Replicile personajelor pur și simplu îți ung sufletul. Încă de la prima carte a lui Vitali Cipileaga am remarcat această trăsătură minunată.


Postări populare de pe acest blog

Romanul universal al iubirii - „Ultima noapte de dragoste, întâia noapte de război” de Camil Petrescu

Povestea lor, povestea ta, povestea noastră - „Enigma Otiliei” de George Călinescu

Poezia - cea mai profundă formă de exprimare a iubirii - „Departe de mine. Departe de tine” de Flavius Simion (prerecenzie)