#2 Bookhaul: Sergiu Someșan

Cam în urmă cu o lună, am primit cinci cărți de la domnul Sergiu Someșan. Fiindcă în mai a fost perioada tezelor și că am avut o problemă în familie, nu am avut timp să fac acest bookhaul, însă acum îmi iau revanșa.
Nu citisem foarte multe despre cărțile acestui autor, dar părerile pe care le-am auzit au fost pozitive, deci aveam așteptări destul de mari. Le-am terminat pe toate cam acum o săptămână și voi posta cât de curând recenziile.
 1. Carte de magie (recenzia aici)
Prezentare:  Proză fantastică scurtă, cu conotații bizare, horror pe alocuri, ce amintește întru-câtva de Lovecraft. În acest volum veți găsi următoarele povestiri: Carte de magie; Tăietorul de lemne; Întâlnire cu o zeiță; Adio Efida; Ritual de trecere; Pescărușul; Rafael; Vânzătorul de poduri; Ultima zi; În trecere prin Predeal; Legenda fără sfârșit; O clipă de nemurire; Vizită de lucru; Născocirea; Lucrare de diplomă; Tramvaiul.

2. Aproape îngeri 
Sinopsis: ,,Am ajuns pe un coridor întunecos, luminat într-un capăt de o lampă de veghe care trimetea spre noi o lumina slabă. Cum mergea înaintea mea, mi s-a părut că în întunericul pâlpâitor al coridorului toată ființă ei e înconjurată de o aură palidă de lumină diafană, iar din umeri i se desprindea o pereche grațioasă de aripi. Am clipit de câteva ori și aripile au dispărut; am început să zâmbesc în sinea mea: dacă o vedeam pe Eloise cu aripi, era clar că începeam să mă îndrăgostesc de ea. Dacă nu cumva eram gata îndrăgostit."

3. Șapte flori erotice
Dintr-o recenzie: Cu toate că titlul sugerează un conținut erotic, din punctul meu de vedere, cartea s-a axat pe înaintarea în vârstă a protagonistului și pe modul în care el se maturizează, deci mai puțin pe un conținut explicit. Împărțită în  șapte capitole, cartea Șapte flori erotice de Sergiu Someșan trece de la copilărie la viața de adult și, implicit, de la naivitate la experiență.

4. Să n-o săruți pe Isabel
Prezentare:  Proză SF scurtă, din ce în ce mai rară în zilele noastre, te captează de la prima răsfoire a cărții. În acest volum veți găsi următoarele povestiri: ÎNTÂLNIRE CU ISABEL, SĂ N-O SĂRUȚI PE ISABEL, OVIRAPTORUL, CELE NOUĂ MILIARDE DE IDEI SF, ȘANSA NOASTRĂ S-A NUMIT ADAM, ARENĂ, BLA-BLA-BLA, DOMNULE GENERAL, O IPOTEZĂ APROAPE ABSURDĂ, DILEMA, IUBITUL MEU DIN ALTĂ LUME, O CĂSCA ALBĂ ȘI?UN COPIL ÎN PLOAIE, TIMIDUL, O RACHETĂ CU NUMELE MEU, PLANETA CU SPIONI. 

5. Numărul fiarei
Dintr-o recenzie: Sergiu Someșan surprinde printr-o serie de povestiri ce au rolul de a șoca omul secolului XXI. Este vorba de o serie de povestiri în care paranormalul se învârte în jurul lumilor sf create: de la apocalipse venite din temutul număr 666 până la sate uitate în care oamenii dispar în mod neobișnuit. Un amalgam de povestiri ce sunt gata să-ți stârnească interesul prin natura lor neobișnuită și legătura care se creează între acestea.


Abia aștept să vă împărtășesc opiniile mele față de aceste cărți! :)

Postări populare de pe acest blog

Romanul universal al iubirii - „Ultima noapte de dragoste, întâia noapte de război” de Camil Petrescu

Povestea lor, povestea ta, povestea noastră - „Enigma Otiliei” de George Călinescu

Poezia - cea mai profundă formă de exprimare a iubirii - „Departe de mine. Departe de tine” de Flavius Simion (prerecenzie)