O întâlnire cât o mie de cuvinte - Lavinia Călina & Ioana Duda #HergBenetFamily

Imaginați-vă că scriitoarea voastră preferată vă scrie pe Facebook și vă spune ,,Hei, vin în orașul tău, nu vrei să ieșim la o cafea?”.
Eram în ora de română și, recunosc, stăteam pe Facebook. Dintr-o dată văd că Lavinia Călina îmi trimite un mesaj - îmi spune că vine în Reșița și că ar fi fain să ieșim la o cafea. În acel moment, inima mi-a luat-o la goană. I-am spus colegei mele de bancă, tot o cititoare, și atunci mi-a înțeles reacțiile. Devenisem extrem de agitată, abia articulam cuvintele de fericire și simțeam că timpul trece din ce în ce mai greu. Bineînțeles că toate aceste stări mi s-au amplificat când a spus că Ioana Duda, autoarea romanului Instinct, va veni cu ea. 

Cum au ajuns la Reșița? Au fost invitate de Banat TV la Cafeaua de dimineață unde au discutat despre ce înseamnă a fi scriitor și lansarea din ziua precedentă a cărților Blestemul zorilor, al doilea volum din Neamul Corbilor, și Instinct de la Caransebeș. Mi s-a părut atât de frumos că Lavinia s-a gândit la mine! Știind că suntem la doar două ore distanță, mă gândeam că pot spera la o întâlnire cu ea și sâmbătă visul mi s-a îndeplinit.

Normal că mi-am luat Zona Zero (click aici pentru recenzie) pentru a mi-o semna. Datorită colaborării cu editura Herg Benet, voi citi toate cărțile celor două autoare. Vă invit și pe voi să procedați la fel, nu veți regreta. Lavinia are talentul de a vă capta atenția încă de la prima pagină. Din păcate, nu am ajuns încă să citesc romanul Ioanei Duda, însă îi urmăresc blogul și îmi place foarte mult ceea ce citesc.
Număram zilele până la întâlnirea cu cele două scriitoare. Într-un final, ziua muuult așteptată a venit. După terminarea emisiunii, Lavinia m-a sunat și mi-a spus unde să ne vedem. Când am ajuns la terasă, ea m-a văzut prima și am mers glonț la ea. Am îmbrățișat-o atât de strâns, de parcă viața mea depindea de asta și am făcut cunoștință cu Ioana. Aveam un zâmbet laaarg și mă uitam la cele două prietene ale mele cu o admirație de neimaginat. Ioana a spus că cea mai frumoasă parte la a fi scriitor este energia pozitivă cu care te încarci de la cititori, lumina de pe fețele lor și îmbrățisările calde. Am început să vorbim despre diverse subiecte și mi-am dat seama că aș vrea ca toată viața să trăiesc în acea atmosferă.  Aș putea să scriu despre asta fără să mă opresc. De ce? Pentru că a fost o întâlnire cât o mie de cuvinte.

Atunci am realizat cât de strânse sunt relațiile dintre scriitorii editurii.  Atunci am realizat că Herg Benet nu e doar o editură, e o familie și mă mândresc că fac parte din ea. Da, fac parte din familia Herg Benet. Atunci am realizat că îmi văd visul cu ochii. This is where I belong.
❤ #positivevibes #bestday #HergBenetFamily
Make your dream come true. :) I'm living mine.

   

Postări populare de pe acest blog

Romanul universal al iubirii - „Ultima noapte de dragoste, întâia noapte de război” de Camil Petrescu

Povestea lor, povestea ta, povestea noastră - „Enigma Otiliei” de George Călinescu

Poezia - cea mai profundă formă de exprimare a iubirii - „Departe de mine. Departe de tine” de Flavius Simion (prerecenzie)