Valentine's Day | Cadoul perfect pentru cititori - „Cel mai fascinant ținut este ținutul de mână” de Le Mage

Titlu: Cel mai fascinant ținut este ținutul de mână
Autor: Le Mage
Editură: Celestium
Cartea este disponibilă aici sau aici.
Îi mulțumesc editurii pentru exemplar!

foto: Andi Abrudan (booktuber)

Întotdeauna, de Valentine's Day, cuplurile își dau aceleași codurile (nu îmi vine să cred că și cadourile au devenit clișeice): flori, ciocolată, masă în oraș sau, dacă ești norocos și ai dat peste un partener plin de bani, două bilete către o destinație super exotică. Eu jur că nu am programat asta, dar fix azi am terminat cartea (acum jumătate de oră, to be honest), și eu de obicei nu fac recenzia unei cărți exact în ziua în care are am terminat-o. De data asta, e ceva special pentru că acest volum de poezii este cadoul perfect. Dacă omul de lângă tine adoră poeziile, citește cărți și tu vrei să îi faci un cadou special, unic și ieșit din comun, cartea Cel mai fascinant ținut este ținutul de mână e perfectă. 


Desigur, mai sunt încă două situații prin care trece toată lumea: 1. persoana de care ești îndrăgostită nu are aceleași sentimente pentru tine (din diverse motive, friendzone - în principal sau complicații care tot apar - vârstă, distanță, prostie) și 2. pur și simplu, nimeni din jur nu ți se pare că are acea scânteie. Pentru toate astea, Cel mai fascinant ținut este ținutul de mână te poate ajuta.

uitând că viața prinde sens
doar între două cuvinte:
primul: „ce-ar fi dacă?”
și ultimul „mai ții minte?”.

Dacă ești nefericit în această zi, fiind blocat în situația 1, atunci poeziile lui Le Mage te vor face, cel mai probabil, să suferi și mai mult. De ce? Pentru că te-ai regăsi, pentru că ți-ai citi cele mai adânci fantezii, pentru că ai realiza că nu ești singurul care trece prin ceea ce treci tu. Așa că nu fi trist! Ridică-te din pat, fă-ți o cafea și comandă cartea! După ce o ai în mână, vei savura cuvintele mai ceva ca veșnica ciocolată primită de o fată.


Dacă nu vezi în nimeni ceva special și ești prea egocentrist încât spui că nimeni nu te merită, cartea îți va unge sufletul și îți va dezgheța inima. După ce o citești, îți vei dori să iubești și vei vedea viața așa cum este ea de fapt - frumoasă și așteaptă să o trăiești. Și pe Goodreads am spus același lucru:


Revenind la lucruri mai serioase, trebuie să admit că această carte este minunată. Autorul merită doar cuvinte de laudă. Modul în care își exprimă iubirea m-a lăsat doar cu dorința de a ajunge și eu să gust din fericirea pe care o are el când își strânge în brațe ființa iubită. Potrivește cuvintele așa cum nu am mai citit niciunde, face comparații inedite și, când te apuci de citit, nu vrei să o mai lași din mână.

Suntem pliculețe de ceai.
Așteptăm în căni fierbinți
o iubire
să infuzăm
pentru a ajunge
în Rai.

Dinainte de a primi cartea, știam că îmi va plăcea la nebunie pentru că urmăresc destul de des autorul pe pagina de Facebook și pe blog, dar nu credeam că voi ajunge să mă îndrăgostesc de cuvintele lui. Oricine citește cartea, va rămâne marcat de felul în care autorul transformă iubirea în ideal. Concluzia este că am iubit cartea asta și sunt destul de sigură că o voi reciti cândva.

evident, calificativ: 5/5

Postări populare de pe acest blog

Romanul universal al iubirii - „Ultima noapte de dragoste, întâia noapte de război” de Camil Petrescu

Povestea lor, povestea ta, povestea noastră - „Enigma Otiliei” de George Călinescu

Poezia - cea mai profundă formă de exprimare a iubirii - „Departe de mine. Departe de tine” de Flavius Simion (prerecenzie)