Interviu cu Mihai Remus


Mihai Remus este un vlogger foarte talentat, un adolescent cu pasiuni și vise. De asemenea, este un prieten foarte bun, de încredere, și aici vreau să îi mulțumesc pentru tot. :D

1. Ce te-a determinat să te apuci de vlog?
Dintotdeauna mi-a plăcut să le spun curiozități oamenilor, până mi-am luat inima în dinți și mi-am creat o pagină de Facebook, și de atunci colaborez cu Tibi pe youtube.

2.  De cat timp ai această pasiune?
Pasiunea pentru YouTube, în general, o am din 2012, când am început să postez tutoriale de beatbox, dar pasiunea pentru curiozități, din 2013.

3.  De ce ,,CuriosityLand"?
Pentru că era ceva nou pe piața română și nu avea nimeni numele acesta, era friendly și original.

4.  Care este cea mai mare relizare a ta?
Cea mai mare realizare a fost când am reușit să câștig primii bani din YouTube, era ceva ,,wow".

5.  Cum te-ai simțit la prima întalnire cu fanii?
Prima întâlnire cu fanii a fost cea în care am fost împreună cu alți youtuberi și au venit cam 200 de oameni și a fost o nebunie. Foarte dedicați, am semnat tot felul de chestii.

6. Ce planuri ai pentru viitor?
Să continui pasiunea cu YouTubeul, să îl transform în al doilea job și pe lângă asta să fac ceva pe jurnalism, geografie, filmografie, economie.

7.  Pe lângă vlogging, ce alte pasiuni mai ai?
Pe lângă CuriosityLand mai fac și beatbox, de 6 ani, fac și manipulez fotografii și îmi propun să fiu mereu happy.

8. Cum ți-a schimbat această experiență viața?
În primul rând, m-a ajutat să mă definesc, să mă cunosc. Am aflat cine este prieten pentru popularitate și cine nu. Am cunoscut o mulțime de oameni tari, care mă mențin humble și sunt o persoană mai bună, datorită lor.

9. Ce mesaj le transmiți urmăritorilor tăi?
Va mulțumesc pentru tot ce faceți pentru mine, pentru likeuri, shareuri, comentarii, toate astea mă fac să continui și sunt recunoscător pentru asta.


Fiți happy, la fel ca Mihai Remus. :)
 

Postări populare de pe acest blog

Romanul universal al iubirii - „Ultima noapte de dragoste, întâia noapte de război” de Camil Petrescu

Povestea lor, povestea ta, povestea noastră - „Enigma Otiliei” de George Călinescu

Poezia - cea mai profundă formă de exprimare a iubirii - „Departe de mine. Departe de tine” de Flavius Simion (prerecenzie)