Recenzie - ,,Trădarea” de Danielle Steel

Titlu: Trădarea
Autor: Danielle Steel
Categoria: Literatură universală
Calificativ:

http://www.libris.ro/AfiseazaProdus.jsp?pr_id=943841

Și presupun că o fotografieface cât o mie de cuvinte.


V-ați întrebat vreodată cât de mult vă poate schimba viața vederea unei fotografii? Ei bine, lui Tallie Jones nu doar că i-a schimbat-o, ci i-a provocat un zbucium de nedescris. Tallie simțea cum totul se prăbușește în jurul ei.

La 39 de ani, Tallie Jones are tot ce își poate dori: avere, faimă, un iubit fără niciun defect, o fiică împlinită. Fiind unul din cei mai apreciați regizori de la Hollywood, avea o asistentă foarte pricepută care îi era și cea mai bună prietenă timp de 17 ani. În timp ce filma pentru unul din cele mai grandioase proiecte, lumea i se destramă brusc. În urma unui audit, află de problemele cu care, fără a ști, trăise timp de trei ani: delapidare și înșelăciune. De aici, se declanșează o serie de evenimente ce iau amploare nu doar în viața de star, ci și în viața privată. Astfel, Tallie realizează un lucru de care trebuia să-și da seama de mulți ani: că trădarea poate veni de la cine te aștepți cel mai puțin.



Întotdeauna am considerat că Danielle Steel are un talent aparte, că scrie cu multă pasiune și că îi transpune pe cititori într-un univers unic al creațiilor ei, însă, în acest roman, nu și-a folosit întregul arsenal. Povestea este uimitoare și extrem de originală, personajele ajung să facă lucruri de care nu le credeam capabile sub nicio formă. Romanul m-a captivat.

http://www.libris.ro/AfiseazaProdus.jsp?pr_id=943841





Totodată, este de la un capăt la altul un clișeu maxim. Am fost surpirnsă că unele preziceri de ale mele s-au adeverit. Totuși, pot trece cu vederea acest lucru pentru că, vrând-nevrând, autorii vor folosi și anumite faze clișeice. Această discuție legată de clișee este mult mai complexă și promit că voi scrie un articol în acest snes.




Per total, cartea este bună, te ține în suspans și îți dorești să o citești până la capăt. Eu o consider o lectură ușoară, o bine meritată gură de aer proaspăt după incomparabilul Inferno. Stilul scriitoarei mi-a plăcut dintotdeauna. Am venerat-o încă de când aveam 12-13 ani.



Mi-a captat atenția, mi-a sfâșiat inima și m-a ridicat până în al nouălea cer. Le recomand cititorilor de toate vârstele această carte care, deși clișeică, mi-a atins sufletul până în cel mai ascuns colțișor.




 Puteți comanda cartea de aici: http://www.libris.ro/AfiseazaProdus.jsp?pr_id=943841


Vă doresc un sfârșit de săptămână plăcut!

Postări populare de pe acest blog

Romanul universal al iubirii - „Ultima noapte de dragoste, întâia noapte de război” de Camil Petrescu

Povestea lor, povestea ta, povestea noastră - „Enigma Otiliei” de George Călinescu

Poezia - cea mai profundă formă de exprimare a iubirii - „Departe de mine. Departe de tine” de Flavius Simion (prerecenzie)